Perfectly Unperfect - Del 1

Jag försökte se intresserad ut när mina vänner tjattrade på om den där Justin Bieber. Vad var det för speciellt med honom? Visst var han söt men inget mer.

-Han är ju bara såååå söööt!

-Håller med!

-Och han är bara min!

-In your dreams, maybe, haha!

Jag älskade mina vänner men när dom väl började snacka om Justin Bieber så sluta dom aldrig. Jag höll på att bli galen på dom!

-Men herregud det är bara en kille! Sa jag.

Alla tystnade och bara glodde på mig.

-Bara en kille? Maya tittade oförstående på mig.

-Just precis. Svarade jag.

Kaylie fnös som om jag hade förolämpat henne men hon log ändå retligt. Jag började skratta och dom hängde på.

 

-Kan vi inte dra in till stan, snälla? Jag såg några assnygga skor och bara måste ha dom!

Våra lilla modefationista Ariel var helt galen i allt vad som hade med mode att göra så vi gjorde henne till lags och stack in till stan.

Ariel köpte sina älskade skor medan vi andra 3 flamsade runt i affären. Vi gick ut därifrån skrattandes och brydde oss inte om dom irriterande blickarna vi fick från expediten. Vi gick och satte oss på ett café och beställde. Vi satt länge och bara snacka tjejsnack och hade så kul som bara vi kan. Plötsligt så tystnade mina kompisar samtidigt och bara glodde ut. Det tog ett tag innan jag fattade att dom tystnat och när jag väl gjorde det så vände jag mig om och såg en kille som försökte dölja sitt ansikte med sin hoodie. Han såg väldigt stressad ut.

-Vad kollar ni på? Vem är det? Frågade jag.

-Vem det är? Det är ju Justin Bieber!

Tjejerna sken upp och sa

-Ska vi gå ut dit och fråga om autograf?

-Vågar vi det?

-Herregud det här är vår chans! Vi måste!

Så det slutade med att vi gick ut och smög efter Justin Bieber. Jag kände mig urlöjlig och bara himlade med ögonen åt mina kompisar som bara såg ut som fån som dom log.

Vi kom fram och Justin fick syn på oss. Mina kompisar log direkt mot honom och sa hej i kör. Justin log tillbaka och besvarade med ett hey.

-Åh hej Justin! Jag kan inte fatta att jag verkligen träffar dig! Kaylie var verkligen uppspelt.

-Snälla kan vi få autografer och ta kort? Snälla Justin! Maya var snabbt på och frågade och Justin var inte sen med att svara

-Visst tjejer. Han fortsatte le och jag kunde riktigt se hur mina kompisar bara smälte när han log. Jag fnissade för mig själv åt dom.

-Vad heter ni?

-Jag heter Ariel och detta är Maya, Kaylie och Elin. Sa hon och pekade på var och en av oss. Jag stod i bakgrunden så Justin hade inte märkt att jag var där förrän Ariel pekade och sa mitt namn.

-Vill inte du också ha en autograf? Frågade Justin och log mot mig.

-Nej det behövs inte. Svarade jag leendes. Han var mycket sötare i verkligheten men bara för det ville jag inte ha hans autograf.

Jag tog kort på mina kompisar tillsammans med Justin och sedan stod vi eller rättare sagt mina kompisar och snackade med Justin. Jag märkte att Justin betraktade mig ibland men jag visste inte om det var säkert så jag bara fortsatte titta ner i marken.

-Kan vi inte byta telefonnummer? Sa Maya plötsligt.

-Sure. Svarade Justin.

-Vad är ditt? Han kollade in i mina ögon och log snällt. Lite förvånat bytte vi och sen var Justin tvungen att dra och vi bara stod kvar och kollade när han åkte iväg.

När bilen inte syntes längre började mina kompisar att skrika och var helt till sig. Jag skrattade åt dom. Vi började dra oss hemåt och snart var vi där. Vi sa hejdå och jag gick in och satte mig vid min dator. Klockan var bara 22.23 så jag kunde sitta ett tag då såg jag min mobil lysa upp. Ett sms.


Vad tycker ni? Det blev ganska långt men det kanske är något bra? xD Kommentera! och glöm inte att tipsa andra :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Ååååh bäääääääästa!! en till idag okeej!? snälla? gud vad duktig du e på att skriva! PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA

2010-11-14 @ 20:37:14
Postat av: Maja

Ååååh bäääääääästa!! en till idag okeej!? snälla? gud vad duktig du e på att skriva! PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA

2010-11-14 @ 20:37:16
Postat av: neejra<3

JÄTTEBRA,fortsätt skriva xd



<3

2010-11-14 @ 20:37:47
Postat av: LINNEAaa<3

JAA,jag tkr som dom andra en till;)

2010-11-14 @ 20:38:37
Postat av: hannah<3

en till i dag<3

2010-11-14 @ 20:39:01
Postat av: sandraa

jaaa,en till i dag<3

2010-11-14 @ 20:39:23
Postat av: karro

asbra:DD

2010-11-14 @ 20:50:51
Postat av: anonym

den är typ precis som bieberlovestories....

copycat???

2010-12-29 @ 15:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0