Perfectly Unperfect - Del 10

Jag log lyckligt över kortet. Jag studerade dom fina rosorna innan jag satte dom i en vas mamma hade ställt in. Jag backade och beundrade blommorna lite. Sen gick jag till sängen igen och började smsa med Ariel, Maya och Kaylie. Dom var alla jätteintresserade och ville höra allt om vad jag och Justin hade gjort och dom blev väldigt ledsna när dom hörde om mig. Dom kunde knappt tro att det hade hänt och ville komma och se mig men jag sa att jag var för trött men att vi fick ses en annan dag. Med dom orden sjönk jag åter in i drömriket igen.


 

Efter att det hade gått 5 dagar efter att jag fått rosorna bestämde jag mig för att hälsa på Justin. Han hade skickat en massa sms men jag hade behövt vila så vi hade inte träffats. Men nu så kände jag mig ganska pigg och bestämde mig för att sticka till honom.

Jag tog på mig svarta tights och en gul tunika, sedan gick jag ut och kände hur dom varma solstrålarna värmde min bara hud på armarna. Det var en fin dag. Jag påbörjade min, inte för långa, promenad till Justin. Jag hoppades att han var hemma men jag ville inte fråga för jag ville överraska honom!

 

När jag var framme plingade jag på och tog ett djupt andetag. Jag kunde inte hjälpa att jag kände mig lite nervös. Tänk så gillade han mig inte längre? Men bara någon sekund senare öppnades dörren och jag hann knappt reagera förrän jag blev överfallen av Justin. Han kramade mig hårt och verkade aldrig vilja släppa taget om mig, jag ville i alla fall aldrig släppa taget om honom. Jag log och andades in hans välbekanta doft. Den luktade hemma på något vis, det fick mig att le ännu mer.

Efter ett tag släppte vi varandra och Justin sa

-Gud vad jag har saknat dig! Jag började nästan tro att du inte ville se mig mer!

-Haha ledsen! Jag har bara behövt lite vila men nu är jag här och jag hoppas att du är glad över att se mig!

Jag sa det med en flirtig ton och Justin besvarade det med att kyssa mig. Jag tog mina händer om hans nacke och han la sina på mina höfter.

Jag kände mig så himla lycklig och blev nästan lite ledsen när kyssen tog slut men var tvungen att le när jag såg Justins leende.

-Btw, tack för rosorna Justin! Dom var så himla fina!

-Såå du gillade dom? Det var inte för mycket?

-Nej, jag älskade dom!

Han kysste mig en gång till och drog sedan in mig i hans hus. Jag hann knappt få av mig mina skor innan Justin drog upp mig på sitt rum.

 

Jag satte mig på hans säng och hostade lite. Justin tittade oroligt på mig

-Mår du bra?

-Jadå Justin. Jag har bara lite ont i min lunga men annars mår jag bra, du behöver inte vara orolig.

Jag log mot han men han såg ändå bekymmersam och lite ledsen ut. Jag vet att han skyllde allt som hänt mig på honom men det gjorde inte jag. Så jag drog honom mot mig. Jag kysste honom ömt och tittade sedan in i hans ögon. Dom var så fina. Så mörkt bruna. Justin log och drog ned mig och så låg vi och myste ett bra tag innan vi bestämde oss för att se en film.

 

När filmen var slut så hade Justin somnat. Jag fnissade lite åt honom och tog bort en hårslinga från hans ansikte. När jag tittade upp på hans ögon igen såg jag att han hade vaknat. Jag gäspade och log lite trött. Justin kom närmre och höll om mig. Jag la handen på hans bröstkorg och somnade i hans famn. Det kändes som om inget ont kunde hända mig eller Justin just nu. Tänk vad fel jag hade…



Kommentera! :D Vad är det som kommer at hända? :O

Kommentarer
Postat av: Julia

:OOO MEER IDAG SNÄLLA! GÖR FLERA IDAAAG PLZZ<33333

2010-11-28 @ 08:42:03
Postat av: Anonym

mer<3 älskar den<3 snälla skriv mer idag<3

Kolla gärna in min blogg där jag skriver en Bieberstory som heter 'Forever and always': http://justindblove.blogg.se tack på förhand<3 ha en bra dag<3

Kram Madde

2010-11-28 @ 08:51:00
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

OMG VAD KOMMER HÄNDA?? :O MEEER !! ♥

Snälla skriv varje dag?? du har inte skrivit på flera dagar nu :(

2010-11-28 @ 15:52:52
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Tinetthe

meeeeer hallå har väntat hela dan snäll nuuuuuu hihi älskar novellen Kramizar <3

2010-11-28 @ 19:17:37
Postat av: alice <3

åh vad bra de är :d snälla skriv mer :D:D:D:D

2010-11-28 @ 22:16:15
Postat av: bertaa :]

Meeeeeeer älskar er story kan inte vänta tills nästa del !! :)

2010-12-05 @ 11:00:08
Postat av: inget elakt, just the truth

hahah ni suger verkligen på att uppdatera xD (inte för å va elak elr så...men it's true.) ni tappar läsare på det, just so u know.

2010-12-06 @ 18:22:26
Postat av: madde

MER FÖR FAN! Sorry men nu har vi väntat i 500 år!

2010-12-06 @ 21:37:49
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: Give us a fu**ing update!!

Uppdatera någon gång!!

2010-12-06 @ 22:42:30
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är ju skitbra!!!och vill ha mer nu!!!

2010-12-10 @ 07:48:43
Postat av: Anonym

när kmr nästa del!! man tröttnar på att vänta

2010-12-11 @ 17:28:50
Postat av: Julia ♥

Du har nog slutat med denna novell. Adjö då rå. -.-

shit va jobbigt! uppdatera va fan! jag blir inte yngre, snart blir jag gammal och grå. Ok, jag är 12 år, men FAN va jobbigt att du ska ha dina ENORMA pauser mellan varje avsnitt!!!

2010-12-12 @ 01:29:11
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: alva

skriiiiv meeerrr,, lite dålig uppdatering tycker jag !!! ;)

2011-01-01 @ 15:55:15
Postat av: Evelina :)

OMG vilken bra novell! Mera :) <3

2011-03-24 @ 18:33:21
Postat av: Hanna

Vill veta vad som händer!

2011-04-16 @ 17:13:50
URL: http://mylol.blogg.se/jbstory/
Postat av: novellblogg

asbra vill haa mer :)

Läs gärna min novellblogg om Justin också :)



http://everythingihave.blogg.se

2011-07-28 @ 23:33:39
URL: http://everythingihave.blogg.se/
Postat av: Felicia

MER MER MER MER D:

2011-08-06 @ 22:31:44
URL: http://escate.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Jättebra novell, kika gärna in på våran novellblogg:)

2011-08-08 @ 16:05:08
URL: http://justinbiebeernovell.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättebra novell!

2012-09-21 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0