Perfectly Unperfect - Del 2

När bilen inte syntes längre började mina kompisar att skrika och var helt till sig. Jag skrattade åt dom. Vi började dra oss hemåt och snart var vi där. Vi sa hejdå och jag gick in och satte mig vid min dator. Klockan var bara 22.23 så jag kunde sitta ett tag då såg jag min mobil lysa upp. Ett sms.


 

Jag öppnade min mobil och läste på displayen. Ariel stod det. Jag öppnade meddelandet och läste

*Hej Elin! Fatta hur grymt vi hade det ikväll! Ja iaf vi Belibers hahah! Jag vill så gärna smsa Justin men vad ska jag skriva? Han kanske smsar själv, vem vet? Aja vi hörs snart! Kram!*

Jag skrattade åter igen och skakade på huvudet. Jag förstår inte hur man kan vara så galen i en person man inte ens känner! Men nåja.

 

Klockan började bli mycket så jag gick och la mig. Jag la mobilen på nattduksbordet och somnade fort, allt skrattande hade gjort mig trött.

 

Det var lördag så jag vaknade inte förrän efter 12. Jag sträckte på mig och gjorde som jag alltid gjorde på morgonen, kollade om jag hade fått något sms. Det hade jag, hela 8st. 7 stycken var från mina kompisar medan ett var från Justin. Lite förvånad öppnade jag smset och läste

*Hej sötnos! Om jag inte verkar för påträngade skulle jag gärna vilja träffa dig igen om du vill? Du känns så.. speciell :)*

Jag kunde inte hjälpa att ett leende letade sig fram i mitt ansikte. Speciell? Jag? Det hade aldrig en kille sagt eller skrivit till mig innan. Men ville jag träffa han? Jag lämna det ett tag och gick ned för att käka frukost men jag kunde inte sluta tänka på smset och märkte inte ens att min mamma försökte prata med mig.

-Elin, hallå?

-Va?

-Hade du kul igår med dina kompisar?

Min mamma log och kollade uppmuntrande på mig.

-Aa vi hade skitkul!

Jag log stort och tänkte på alla gånger vi skrattade.

-Vad kul!

Jag fortsatte le medan jag käkade upp och stack upp på mitt rum. Min nyfikenhet tog överhand och jag besvarade Justins sms

*Hej Justin! Visst kan vi träffas, säg bara var och när ;)*

Jag lät mycket mera säkrare än vad jag kände mig på smset. Men jag skickade nervöst iväg det och började plötsligt skratta för mig själv. ”Här sitter jag för mig själv och smsar med Justin Bieber och ska träffa han. Typ varje tjejs dröm. Utom min.” Jag fortsatte skratta och kunde inte sluta fast att det inte ens var roligt längre, jag var bara så trött. Men plötsligt vibrerade mobilen till och jag hade fått svar från Justin

*Vad kul :D Jag kan väl hämta upp dig ikväll där vi träffades igår? 8? :)*

Jag svarade direkt utan att tänka

*Javisst :) Vi ses då!*

Jag fick svar nästan direkt och kollade

*Ja vi ses då sötnos!*

Jag log och rodnade lite åt att han kallade mig sötnos. Jag reste mig upp och kollade in i min garderob. Vad skulle jag ha på mig? Jag bestämde mig för att ta mina häftiga jeanstights och en snygg tröj/tunika. Väl nöjd med valet så satte jag mig på min säng och började fundera på om jag skulle smsa och berätta för Ariel, Kaylie och Maya. Jag tog ett djupt andetag och skrev samma sak till dom allihopa

*Hej tjejen! Ni kommer inte att tro mig men Justin Bieber smsa mig å ville träffa mig, haha sjukt eller hur? :P Jag gick med på det (fråga mig inte varför!) så ikväll är jag inte hemma så ni vet ;) Puss hej!*

Jag kunde se mina kompisars miner framför mig när jag skickade smsen. Jag log och kunde inte vänta tills ikväll, jag undrade vad vi skulle hitta på.



Tack för alla fina kommentarer! :D Skriver mer imorgon (om jag inte får ett ryck till ikväll :P!)Fortsätt kommentera! :D

Kommentarer
Postat av: Två Beliebers!

ASSÅ OMB, JAG FATTAR INTE HUR DU KAN VARA SÅ JÄVLA DÅLIG PÅ ATT SKRIVA NOVELLER? ASSÅ MIN KOMPIS SA ATT JAG SKULLE SKRIVA ATT DU SKULLE TA BORT BLOGGEN, MEN JAG VILL INTE DET FÖR DEN ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG SÅ ATT MAN GARVAR ÅT DEN OCH DÅ KAN JAG VISA MINA KOMPISAR SÅ BÖRJAR DE OCKSÅ GARVA! ASSÅ HUR TÄNKER DU IGENTLIGEN? ATT JUSTIN GÅR PÅ STAN!? OCH SEN TRÄFFAR HAN FANS OCKSÅ BYTER DE TELEFONNUMMER!? JUSTIN SKULLE ALDRIG GÖRA SÅ! SEN SKRIVER HAN TYP SÖTNOS! HAN HAR TYP MILJONTALS FANS OCKSÅ SMSAR HAN MED EN AV DE?! JAG TROR ATT DE ENDA SOM LÄSER DIN BLOGG ÄR DE SOM TYCKER ATT DEN ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG OCH LÄSER DEN BARA FÖR ATT SKRATTA! HAHAH, DU SUGER BARA SÅ DU VET! KRAM!

2011-06-14 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0