Perfectly Unperfect - Del 3

Jag kunde se mina kompisars miner framför mig när jag skickade smsen. Jag log och kunde inte vänta tills ikväll, jag undrade vad vi skulle hitta på.


 
Klockan började närma sig 8. Jag satte på mig mina utvalda kläder och kände mig nöjd. Jag ville ju inte göra till mig.

Det var inte så långt till stan så jag gick dit, samma väg som jag och mina kompisar hade tagit dagen före.

Jag gick i mina egna tankar och ryckte till när jag hörde någon ropa mitt namn.

-Elin! Hej!

Justin kom fram och log. Jag kunde inte annat än att le tillbaka.

-Hej Justin!

-Vad snygg du ser ut.

Han log flirtigt. Jag rodnade lite och hann inte svara förrän han fortsatte

-Kom, min bil står här borta.

Justin tog min hand och ledde mig dit. Jag blev lite överrumplad men följde med. Hans bil var så jäkla snygg! Såklart att han hade råd med en sån. Jag flinade och satte mig i bilen.

-Vart ska vi Justin?

-Det får du se.

Han log mystiskt och våra ögon möttes. Han hade dom underbaraste bruna ögonen jag någonsin sett! Man kunde nästan drunkna i dom. Justin startade bilen och så körde vi iväg.

 

-Wow.., det är så vackert!

Jag kunde inte se mig mätt på havet med den vackra solnedgången. Jag log och satte mig ned i sanden. Justin satte sig nära bredvid mig och log, nöjd över att jag gillade det här.

Vi satt länge och bara njöt av varandras sällskap och den vackra utsikten. Det var jag som bröt tystnaden.

-Varför jag?

-Vad menar du?

Justin kollade frågande på mig.

-Ja asså varför jag? Varför smsade du mig och inte en utav mina kompisar?

-Tja du är som jag skrev, speciell. Du är inte som dom andra. Plus att du är sjukt fin.

Justin log lite generat och jag kände hur rodnaden höll på och färga mina kinder. Jag kollade på Justin och log mot han när han tittade på mig. Jag fick en väldig känsla av att jag ville kyssa honom. Men det var för tidigt, vi träffades ju igår? Och detta är bara våran första dejt? Om man nu kan kalla det de. Så jag svarade bara

-Du är fin du med.

Justin flyttade sig närmre mig och jag lutade mig lite lätt mot honom. Jag nöt av varenda sekund. Inte en enda gång tänkte jag att det var DEN Justin Bieber som jag lutade mig mot utan bara en helt vanlig fin kille.

 

Det började bli sent så Justin skjutsade hem mig.

-Tack för ikväll Justin!

-Tack själv, vi hörs väl av snart?

-Jadå!

Jag log brett mot han. Precis när jag skulle gå in så stoppade Justin mig och kramade mig, jag blev lite chockad men besvarade kramen. Han luktade väldigt gott och jag ville aldrig släppa han men verkligheten träffade mig och vi släppte varandra motvilligt. Vi sa hejdå och sen försvann jag in och Justin körde iväg.


Jag hoppas ni börjar kommentera mer haha! :D Kommer inte ut fler delar förrän fler kommenterar ;) Glöm inte att tipsa andra! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

SKIT BRA! :)

2010-11-15 @ 15:55:34
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: emelia

SJUUUUKT BRA!! vill ha mer mer mer :DDD

2010-11-15 @ 17:53:34
URL: http://emeliaaonse.blogg.se/
Postat av: madde

Jättebra, vill ha mera :)

2010-11-15 @ 17:56:56
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Thihi

Då ska jag kommentera massor!

2010-11-15 @ 17:58:54
URL: http://nananat.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer snälla :D förresten, kan ni inte fixa typ en enkel design och lägga in lite bilder? blir roligare att läsa då :D

2010-11-15 @ 18:24:19
Postat av: fanny

det är jätte bra men gud det går FÖÖÖÖÖRR fort

2011-05-03 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0