Perfectly Unperfect - Del 4

Han luktade väldigt gott och jag ville aldrig släppa han men verkligheten träffade mig och vi släppte varandra motvilligt. Vi sa hejdå och sen försvann jag in och Justin körde iväg.


 
Jag sprang snabbt uppför trappan in på mitt rum. Jag kastade mig på sängen och tog fram mobilen direkt. Jag började smsa med Ariel, Kaylie och Maya. Alla var helt hysteriska och ville höra allt men jag var för trött så jag somnade med kläderna på och en vibrerande mobil i hand.

 

Nästa dag vaknade jag som vanligt sent, det var ju helg? Och ändå lov nästa vecka så. Jag drog snabbt på mig ett par svarta joggingbyxor och ett fint lila linne. Jag drog ut till mina söta små kaniner och fixade till dom. Medan jag satt och klippte Cookies klor ringde min mobil och jag svarade medan jag hade kloklipparen i högsta hugg.

-Hej de e Elin.

-Hej Elin, de är Justin!

-Åh hej Justin! Hur e det?

-Bra, själv?

Precis när jag skulle svara så sprattla Cookie till och rev upp en del djupa sår på mina armar. Jag skrek högt och tappade min mobil i gräset. Snabbt satte jag Cookie i hans bur och sprang in för att skölja och plåstra om mina sår.

Det gjorde skitont och dunkade i båda mina armar. Jag bannade mig själv för att jag hade låtit Cookies klor växa så länge för nu hade han ju gjort djupa sår. Efter att jag slutat tycka synd om mig efter ett tag så kom jag ihåg att jag ju satt och prata med Justin.

-Oj, shit!

Jag sprang ut och fann min mobil liggandes i gräset. Justin hade avslutat samtalet och jag hade fått en massa oroliga sms. På det senaste smset stod det oroligt

*Elin snälla svara? Vad hände? Jag kommer till dig nu!*

Jag slog mig för pannan och började skratta. Jag hade bara fått några sår (inte så vanligt om man äger kaniner som Cookie) och Justin trodde säkert att någon hade slagit ned mig eller något.

Justin kom springandes in på min tomt och hittade mig väl omplåstrad och skrattandes.

-Elin vad har hänt? Och varför skrattar du?

Han kollade förvånat på mig.

-Nä asså ta det lugnt Justin, det vara bara Cookie som rev mig på mina armar.

Jag visade upp mina omplåstrade armar och pekade sedan mot en utav burarna där Cookie satt.

-Jaha.., men är du okej?

Justin kollade oroligt på mig och satte sig bredvid mig.

-Jadå men tack för att du bryr dig.

Jag log och kunde inte hjälpa det utan var tvungen att ge han en kram för att han hade varit så hjältemodig att han velat hjälpa mig om det hade hänt något riktigt farligt.

Justin kramade glatt tillbaka och tryckte mig närmre han. Jag tog in hans ljuvliga doft och bara njöt av hans omfamning.

Efter ett väldigt långt tag släppte vi varandra och Justin började

-Så.., du har kaniner. Något annat farligt jag borde veta?

Jag skrattade åt honom.

-Nej inte vad jag vet.

Han log och reste sig upp och hjälpte sedan mig upp.

-Vill du göra något? Jag är ju här nu så.

-Javisst!

-Kom, vi kan åka se en film, om du vill?

-Gärna! Men bara om jag får välja film.

Jag flinade och blinkade med ena ögat.

Vi gick mot hans bil och körde iväg in mot stan, mot biografen.


Vad tycker ni? :) Kan säga att del 5 är MYCKET spännande! :O kanske lägger in den om jag får många kommentarer ;)

Kommentarer
Postat av: Millaaa

jättejätte bra! :D men jag står ärligt talat inte ut med den rosa färgen :p så skulle du kunna ändra designen lite? ;)

2010-11-15 @ 21:39:17
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: madde

hej, älskar den<3 men jag blir lite galen för jag läser 2 andra också :P, jag har blivit besatt, så jag håller på att bli galen när de inte kmr ut nått inlägg. Men fortsätt såhär

2010-11-16 @ 07:11:41
Postat av: Emma

MEEEER!

2010-11-16 @ 15:35:30
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0